Direkt från skolan.


 
Sitter just nu i skolsalen och jobbar med hörselnedsättning och jag PALLAR INTE det här arbetet. Jag är värkligen nojig när det kommer till min hörsel och syn. Ni anar inte hur många gånger jag har inbillat mig att jag har ögonsjukdom eller fått nedsatt hörsel. Det sitter värkligen psykiskt och därför är det svårt för mig att läsa om alla sjukdomar som kan orskaka hörselnedsättning. Först hade jag synnedsättning men den klarade jag abbsolut inte av att läsa om därför var jag tvungen att byta.
Det här abetet ska vara stort också och skrivas utförligt och mycket. Typiskt.
Sedan sitter det en viss person bredvid mig som låter så här varannan sekund "hosthost host hosthost host" Det stör mig så inni bomben och det värsta är att man inte får bli arg heller^^

Annars är dagen bra för vi slutar nämligen, som vanligt, 11:45 i dag. I morgon slutar vi kl 12 eftersom att vi gjorde idrotten förra veckan och vissa inte.

Ha det gött och R, friskna till nu! Förstår inte varför du ska gå och bli sjuk en gång till! Det räcker med en gång ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0