En tråkig dag men ska inte klaga haha.



Alltså vad var meningen med dagen i skolan egentligen? Vi började kl 10 och såg på "underbart är kort" innan vi begav oss till Aulan för att lyssna på en föreläsning i knappt en timma. Sedan slutade vi och tog 12:10 bussen hem.
SOFT DAG! Och i morgon ska vi fika hos läraren och sedan gå på utstälning. HAHA! Förmodligen kommer allt slappande i skolan ge efter ju närmare loven vi kommer men jag klagar inte så länge det varar. Dock har vi en del arbeten som ska lämnas in, två engelska arbeten, historia förhör, två bf inlämningar och ett bf prov. Så helt på latsidan är vi inte även om man kan tro det ^^

I dag blir det ingen ridning. Vi vågar inte rida varsom helst nu när det är i början av älgjackten så hästarna får vila i dag helt enkelt. Men jag måste endå gå ut och göra min del i stallet. Oftast brukar jag bli helt slut efter stallarbetet och det klagar jag inte över eftersom att det är den enda dagliga "motion" jag gör (om det inte räknas att kuta ner till bussen nästan en km ) haha;)

Btw, R, du är dålig på att svara på sms!

:)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0