En vecka kvar!

Yes, bara en vecka kvar tills lovet. Låter väl bra eller? Det tycker då jag iallafall. ;)
 
Okej, ser nu att solen är framme! Lovely. ;) Det har annars regnat hela dagen typ. Eller för det mesta iallafall.
Idag har det vart en riktig latis dag. Jag har typ bara kollat på tv, datan, ätit lite godis. Snart kommer mamma och pappa hem med en räksmörgås till mig. Yummy in my tummy!
Har även tagit lite nya bilder idag. Dock kunde jag bara ta fyra st. Dock tog jag bara tre. För att jag fick ta mammas minneskort eftersom mitt sitter i min dator, som är i skolan. Smart! ^^
 
Första gången som jag har redigerat mina bilder i PS. Ganska så nöjd. Lite roligare och det känns lite proffsigare att redigera med PS. ;) Måste skaffa mig det. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Säga vad man vill men bilderna blir SÅ MYCKET bättre med ett bra redigeringspogram!

2012-10-21 @ 18:47:49

Postat av: R

L: Ja man märker verkligen skillnaden. Det känns och ser mycket proffsigare ut. ;)

2012-10-22 @ 13:06:33


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0