Filmprat m.m

 


I går var vi på bio som jag berättade igår. Filmen vi såg hette Loopers. Hört talas om den? Den var lite komplicerad så det är ganska svårt att förklara vad den handlade om men jag kan väll försöka lite kortfattat.
Loopers kallas de människor som är anstälda till att döda framtidens brottslingar. Alltså, framtidens människor skickar tillbaks människor för att röja undan kropparna. De använder sig alltså av tidsmaskiner.
Hur dom har kommit på den uppfinningen är tack vare en snubbe som har rest bakot i tiden och är alla loopers chef.
En dag går något snett för huvukaraktären Joe, när han är på plats och ska skjuta en brottsling upptäcker han att mitt framför honom är det han själv som sitter där och ska avrättas. Hans framtida jag lyckas fly och det är inte bra därför måste Joe hitta sitt framtida jag och döda honom.
Haha som ni hör är den ganska komplicerat men jag tycker faktiskt att den var bra! :)
__________________________

I dag har jag fotat lite. Först red Trollan på åkern och det gick super bra! ^^ Synd att man aldrig kan få bilder att visa, det är alltid jag som står bakom kameran och fotar alla andar hela tiden.
 Sedan följde jag med och fotade mamma och syrran när de red ;) Så jag har väl varit ute en del i dag i det fina vädret. I alla fall från 10 till halv två. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förslag?

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0