Förberedd inför vintern

Yes, nu har jag det viktigaste! Vinterjacka och hm, ja mina gammla vinterskor. Hittade inga snygga fodrade skor, men jag hittade ett par som var sååå snygga. Dock var dom inte fodrade, men tog dom endå. Jag får helt enkelt använda mina gammla om det blir för kallt för dom. ;)
Väl inne i stan så hade jag inga pengar med mig och gud vad snygga kläder det fanns överallt! Fick nästan gå med stänga ögon. "Måste ha" behovet var ganska så stort  just då. Så Elin och Lina, vi måste åka in SNART!! Blir galen annars!^^
 
Annars idag har jag fixat stallet och ja, det var väl det.^^ Btw, det är bara 2 veckor kvar tills lov!! WOHO! ;)
Låttips: Taylor Swift - i knew you were trouble
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

jaha jag trodde att du länktade tills vi fyller år så att du kan ge oss massa presenter men nehe!

2012-10-14 @ 18:14:51

Postat av: R

L:Haha jo jo det också! ;)

2012-10-15 @ 11:54:33


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0