Försökte vara lite kreativ ^^



Tycker att armbandet är ursnyggt! :)

haha jag försökte att fota det här armbandet som jag fick utav mina kusiner men nja... Jag blev ganka nöjd förutom att ljuset inte kom helt rätt. Har ingen fungerande extra blixt eller något så jag var tvungen att försöka få ett så starkt naturligt ljus som möjligt och eftersom att min extra blixt som jag har har slut på batterier så var jag tvungen att hålla en pannlampa i luften under tiden som jag fotade med en hand ^^
Förutom armbandet har jag fått lotter och pengar. Men det kommer mer kan jag lova :)
Igår var jag på Leos lekland med kusinerna och det var väl kul. Jag blev trött efter en halvtimma medans småbarnen var fulla av energi ;) Det är faktiskt roligare där än vad man kan tro men personligen så tröttnar jag väldigt snabbt på att klättra och åka små rutschkanor medanns barnen kan hålla på tills de stupar i stort sett ^^

I dag ska jag bada badtunna! :) Men innan det ska jag rida, vi vill vänta lite tills mamma kommer hem med ett komande paket från hööks. Jag och elin bestämde oss nämligen för att välja ut varsin sak till varandra som vi ska ge som födelsedagspresent från hööks. Ingen av oss vet vad det är vi ska få så det ska bli intressant ;) Hoppas Elin blir nöjd med den present som jag har valt ut ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0