Fredag och jag är ledig!

Halloj! Fredag idag! Så gött. Har inte gjort så mycket idag. Sov i soffan inatt eftersom min säng var upptagen. Myste lite med Dio imorse. Så gosig! ;)
 
Har bara slappat hela dagen. Kollat på tv, datan. Ja, så min dag har inte vart så intressant.
Gick ut förut för att ta kort. Tog ett kort och sen bestämde jag mig för att byta till mitt zoom. Och då dör batteriet. Super! Så roligt...not! Var ju bara att gå in igen. Så nu sitter jag här och myser med Didde. :)
Vad har ni gjort idag då? :)
 
Igår kollade jag på filmen "Stormbreaker" med min storasyster. Filmen är från 2006. Den var helt okej faktiskt. :)
Ikväll hoppas jag att det kommer någonting bra på tv. En riktigt bra film hoppas jag på. Imorgon kommer "kommissarie späck" den är såå rolig, måste se den imorgon! ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0