Ge upp lixom.



Och vad är det som ska ge upp? Jo, VÄDRET! haha det suger värkligen att det ska regna, regna och ja.. regna.. Det kommer ju snart att bli översvämning om det inte håller upp snart!

I dag har det varit en kort men tråkig dag, R kan som vanligt inte göra som man säger och friskna till, irriterande.
På lektionen så besökte vi en klass, vad den nu heter, för elever med funktionsnedsätting och det var kul! Vi ska ha en lektion för dom så småning om. I min grupp ska vi ex pärla halspand, armband och ha kul ;) Hoppas att det blir lyckat.
I morgon ska vi ha det slutgiltiga testet i orgentering!:(:(  Varenda gång som vi har orgenterat det senaste så har det regnat och varit blött ute så att man har varit tvungen att klafsa runt i blöta skor. Kom just på att mina jumpaskor ligger inlindade i mina jumpabyxor i jumpaväskan;O Helt dygnsura förmodligen och jag vill inte tänka på hur de luktar just nu alltså X)
Aja,  "bara" tre dagar kvar på denna skolveckan :)


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0