Genast mycket bättre^^



Haha ja dagen kändes mycket bättre när vi fick veta att våran sista lektion var "hamma arbete" Så vi slapp den lektionen och även i morgon. Därför så fick vi göra hemma arbete p åbåda våra eftermiddags lektioner. Så alltså slutar vi runt 11 i morgon och jag vet att vi bara ska ha kul på sista bf lektioen innan vi går på LOOOV! :D Jag som just börjat känna att veckan börjar bli dryg slapp undan den kännslan haha:)
Jag ska försöka jobba lite hemma eller, jag måste jobba hemma! Så det ska jag göra men vill helst undvika att skriva på lovet, isf måste jag ha väldigt tråkigt för att det ska bli av ;)

GÖÖÖT snart LOOOV! :D

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0