Godmorgon!

Vilken härlig dag! Solen skiner och frost ligger på marken.
Jag var uppe tidigt imorse. Tidigare än vad jag trodde. Jag skulle nämligen släppa ut hästarna kl 8. Så när jag kollade på kl så stog den på 8 så jag gick ut. Fåglarna kvittrade för fult, vackert. Efter att jag släppt ut hästarna så gick jag in och tog på mig lite varmare kläder och begav mig ner till sjön för att ta lite bilder. När kl närmade sig nio var jag inne igen. Gick upp och la mig i sängen igen och gick in på datorn och eftersom datan ställer om tiden autmatiskt så såg jag att kl inte alls var nio, utan den var åtta. Så ja, jag hade då gått upp kl 7 och inte kl 8.^^ Så kan det gå.
 
Idag ska jag nog rida en sväng. Håller mig nog till vägarna idag. Sen i eftermiddag ska jag färga mitt hår, det blir färgen "mörk mahogny" (Stavning?) Brun med en rödnyans i det. Får se hur det blir, spännande spännande. :)
 
Min söta lilla Monne blev nyfiken på vad jag höll på med.:)♥
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Fin fina bilder! :)

2012-10-28 @ 18:48:44

Postat av: R

L: Tackar tackar! :)

2012-10-28 @ 19:56:00


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0