Goo dag! :)



Ja som sagt, inte nog med att vi har haft SOL, så har dagen varit bra förutom att jag inte fick mina morgon kort :(

* Stält kl på 07:30 då var det bara mörkt och trisst. När kommer solen upp egentliken?
*Gick i stället upp 9:50 (för sent enligt mig)
* Gick ut och fixade stallet m.m 10:30, blev klar 12:30
* Åt middag
* Fotade
* Ut i stallet igen och begav oss till ridhuset
* Tillbaks 15:30
*Chillade ^^
*tvättade benskydd
*Städade mitt rum nogrant! (det var på tiden)
* Chill igen och mys med familj.:)

Nu har jag dock lite tråkgit haha ....
I morgon blir det mer städning och rida, sedan får vi väll se. Jag har ställt klockan åter igen tidigt. Alltså snart måste jag gå upp och fota men jag föreställer mig dimma och sol men vad sjutton, när jag ställt kloclan tidigt en ledig dag har det alltid varit mörkt och jätte trist. Ingenting som säger "tidig morgon" :/
Haha aja.... det får bli som det blir...

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0