Happy birthday to myself!



Wii äntligen 17 år! Jag har ärligt tarlat inte tänkt så mycket på det men det är ju så klart endå kul hehe ;)
Har inte fått så mycket i dag, fyra lotter och jag vann 5kr, haha, nästan en förmögenhet :) Men det kommer mer den kommande veckan, vet redan vad jag ska få av mamma och pappa hihi.

I dag har jag varit uppe tidigt för att åka in till stan. Fick köra på vägen i dag, mamma satt brevid och var livrädd och jag själv var lite nervös men det gick ok, första gången lyckades jag köra väldigt nära diket hela tiden men på tillbakavägen gick det mycket bättre. Haha jag kommer aldrig att bli en super chafför, det kan jag säga redan nu;)
Har även gjort det mesta av stallet i dag och gjort pannacotta så nu är det inte så mycket mer att göra, ;P

:D

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0