Härligt väder och chill i skolan.



UNDERBART väder har det varit i dag! :D Solen har skinit och molnen har hållt sig borta, så himla skönt ;)
I dag började vi "skoldagen" med att fika hos våran lärare. Man skulle ju kunna tro att ingen vill fika hos sin lärare men i våran klass tycker vi att dte bara är kul^^ Först gick vi husesyn, fikade och sedan begav vi oss till museumet där det höll en utställning. Tråkigaste utställningen jag har sett men det var massa två åringar där som vi lekte med och det var kul, även om dom var lite blyga ;)

I eftermiddag har jag ridit och kämpat gärnet av mig på den där förbaskade Engelskan. Vi ska skriva mellan 2-5 papper om varsin författare som levde på 1900-talet och jag blev värkligen aldrig klar med sida nr två. Jag fyllde i och fyllde i men kom lixom aldrig framåt. Så nu är det en mening kvar tills jag hamnar på två sidor men nu skiter jag i det alltså, jag kom värkligen inte på något mer att skriva om. Jag menar, jag var tvungen att skriva att en av hanns böcker som handlade om djur, var väldigt hungriga och inte fick någon mat. Fast egentliken hör inte den biten riktigt till boken haha ^^ Eller.. på ett vis för de var väldigt olyckliga hos sin bonde ;)

Aja..... i morgon är det torsdag1! :)


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0