Hejsan hejsan!

Okej förlåt L för att jag vart borta lite denna tiden. Men har som sagt inte min dator hemma. Eftersom jag inte gick till skolan igår och hade då min dator i skåpet. Smart. Så jag får vara uten min älskade dator i helgen. Just nu använder jag min storasysters dator. Hoppas att det är okej.
 
Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Jag har dansat. Min lillasyster har köpt "just dance 4" så det är vad som hållt mig igång idag. Roligt roligt.^^
 
Inte så mycket mer att säga. Det är också väldigt tråkigt att jag inte har några nya bilder att visa eftersom jag inte har min dator. Men det får väl gå.
Åh! Hittade en bild på Dio, dagen då han kom hem till oss! Sååååå liten!!! ^^
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Äsch, jag har överlevt men det har varit sååå tråkigt! ^^
ahaha där kan man faktiskt kalla honom "lillen"^^

2012-10-20 @ 21:05:26

Postat av: R

Bra!;) haha ja det kan man verkligen!^^

2012-10-21 @ 11:52:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0