Helt slut i kroppen...

Idrotten var såå jobbig. Hela min kropp är helt slut och benen vill bara vika sig under mig! ^^
Var på gymet idag. Mycket lyft och jobbiga saker. Det mesta jag lyfte/drog eller något sådant var nog 20 kilo. Men efter 8 olika stationer med lyft och sådant så blev man rätt slö i armarna.
Efter det så gick vi ut till gympahallen och gjorde övningar med benen. Typ gå på huk, grodhopp, utfallssteg, hoppa på ett ben osv. Så man är rätt slö efter detta passet.
Kan bara tänka mig hur det kommer vara imorgon. Ont och jobbigt att gå.^^
 
Imorgon är det kort dag. Så härligt. Kanske ska hem till Elin och Lina och rida om det går. :) Får prata mer om det ikväll med dom. ;)
 
Snart blir det mat, mumma. Dock är jag inte så hungrig. Och mumma kan jag kanske inte säga än, vet nämligen inte var det är för mat. Hoppas att det är någonting rikigt gott. Men känner på mig att bara för att jag sa "mumma" innan så kanske det blir någonting jag inte är så förtjust i. ^^
I denna gråa tillvaro och all kyla så får ni denna härliga bilden att titta på. ;)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0