Hemma ännu en dag.

Ja, jag har varit hemma från skolan idag också. Blir (sry L) antagligen hemma imorgon också. Men jag tror eller hoppas att jag kommer på onsdag. :)
Har kollat på film det mesta dom här två dagarna. Igår kväll såg jag på en "Bring it on" film som jag inte hade sett förut. Så nu har jag då sett 4 av dom filmerna. Vet inte hur många det finns. ^^ Sen kollade jag på "Easy A". Hade inte sett den förut och den var bra. Rekomenderar den. ;) Idag kollade jag på "Killers". Det är en komedi med  "Ashton Kutcher och Katherine Heigl" En riktigt bra film som man aldrig tröttnar på. ;)
Eftersom jag har brist på annat att göra så ska jag nog ta och kolla på ännu en film nu. Hoppas jag hittar en bra en. ;)
Lite kär i bilden. ^^
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0