Inte lätt



Nej hörni, det är värkligen inte lätt att ta kort på stjärnor! De i stan klagar på att det blir för ljust så att stjärnorna inte syns. Jag som bor på landet klagar på att det är för mörkt! ;) Men det är hur som helst väldigt kul att stå där i mörkret och vänta på de eviga 30 sekunderna som aldrig tar slut, mörkrädd som jag är och allt det där haha! Men en dag ska jag i alla fall lyckas med de här stjärnbilderna, så det så!

Annars har jag haft skit tråkigt sedan jag kom hem från skolan. Mest spenderat tiden med att glo på tv och datorn. Sedan fick jag för mig att baka havrekakor. Det smakade ok men de var så torra att de föll ihop när man bet i dom ha     ha     ha!

I morgon har vi btw någon timmes sovmorgon, gött!


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0