Inte stressa, det är ju FREDAG!!



Nu tänker jag inte stressa mig ut till stallet och känna "skönt att få det gjort" med stallarbetet, nu tänker jag ta det lugnt och gå ut när jag känner för't och det kommer vara efter mitt te har tagit slut ;) För det är ju som sagt fredag och då behöver man inte stressa till någonting ;) I dag vet jag inte om jag ska rida eller ej. Därimot hade jag tänkt klippa Trollan för just nu ser hon ut som en hårboll^^ Haha jag tycker att dte är jätte sött när dom är långhåriga men pälsen blir så tjock så de svettas så fort man gör någonting med dom, därför är det nödvändigt :)


Visar en bild som jag tog i morses, det blev inga bra bilder men den här får duga :)

/ L i n a 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0