Kan den inte bara ge sig

Feber alltså! Jag vill inte missa mer av skolan. Jag vet inte hur det kommer bli med orgenteringen. Varför nu, det är som mest att göra nu typ. Alla andra veckor har varit lunga och inte haft några uppgifter eller så, men när jag är hemma från skolan, då ska det komma massa uppgifter och saker. Suck!
 
Min dator vägrade att ladda iförrgår kväll. Idag testade jag att ta ut batteriet och sätta i det igen och det funkade. Så nu kan jag använda den igen. Puuhh!
Hoppas bara att jag blir av med den här febern snart.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Vad jag har förstått så måste man göra orgenteringen för att få minst E i idrott men jag vet inte säkert.
Du får helt enkelt prata med Magnus och fråga hur du ska göra.
Det löser sig :)

2012-10-09 @ 12:45:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0