Lite frost bilder.

Jag fotade en gammal bild i repris. Tycker nämligen att det blir väldigt fint att fota frostiga löv^^....


Dagens favorit bild som inte riktigt passar in till dom andra bilderna men det får gå endå ;)

Ååå jösses, i morgon ska jag gå upp 07:30 igen men inte för att fota utan för att åka och handla mat^^ Det känns bättre att vara i god tid och inte stressa i stället för att sova länge och sedan behöva stressa hela dagen. Vi har delat upp sysslorna, elin rider alla hästarna dvs fyra stycken och jag hjälper mamma och förmodligen får jag fixa en hel del i stallet också.
Alltså det är så irriterande för när man rider med andra, ja vilka som helst, då rider jag värkligen ur dåligt, om man enns kan kalla att jag rider. Sitter mest där och slappar lixom för att jag inte vågar göra någonting- rädd för att göra fel. Sammtidigt som det är då man vill visa att man kan. När jag rider själv, ja då är det helt annat, då rider jag värkligen och jobbar men då är det ju ingen som ser haha (men egentliken är inte det som är viktigast men det skulle ju vara kul att någongång få visa vad man går för).Så dum man kan vara men så är det :) Trollan behöver värkligen vara sysselsatt för att hon enns ska fundera på att jobba. Det funkar inte om jag ska sitta där och hoppas på att hon ska jobba av sig själv som jag gör när jag rider med andra. Sedan blir det lite så också att jag måste anpassa mig efter de andras tempo villket kankse inte heller blir det bästa sluresultatet.
Haha :)

Vad ska ni göra resten utav kvällen då? :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Haha, det är så ja alltid rider^^ Jag ska kollar på solsidan, eller allt för sverige som börjar idag igen. Det är väldigt roligt att se hur amerikaner reagerar på svergie. ^^

2012-10-28 @ 19:56:52

Postat av: L

JA JUSTE tack för påminnelsen fast nu är klockan snart halv nio hm O_o

2012-10-28 @ 20:22:23


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0