Love you friday<3



Å du underbara fredag!(men endast efter skolan hehe)
I dag äntligen har vi bokat biljetter till sista twilight filmen- breaking dawn part II ! Haha alltså, jag är inget "fan" av dessa filmer men endå måste man bara se dom och framför allt på bio, hehe. Så det har gjort den här fredagen lite bättre, annars har den bara varit tråkig i stort sett. Bara massa mer arbeten som ska påbörjas som jag bara blir trött utav -_- Som tur är så har annars den här veckan värkligen gått skit snabbt! På måndagen tänker man "åå nej inte måndag" men sedan vips, oj redan fredag ^^

Föresten! I dag har jag provsmakat två olika sortes smaker från marabou, en smak var med rostad majs i och den var faktiskt jätte god tycker jag!^^ Sedan provade jag apelsin krokant, var så länge sen som jag åt den så var bara tvungen att smaka på den med och den var... helt ok, men den första smaken var godare :)

Ok nu ska jag bara slappa, mamma var snäll och tog hand om mina stalluppgifter i dag, gött^^

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0