Mer svartvita bilder från i sommras! :)



A vad jag älskar svartvita bilder (upptäckte det för ett tag sedan) Tyvärr får jag inte till de skarpa kontrasterna som jag vill ha i svartvita bilder, har ju tyvärr inte photoshop så jag får nöja mig med ett kasst gratis pogram men man lär sig av det också ;)

Alltså i dag håller min ögonlock på och dampar loss och rycker lite då och då, skit störande. I går var det nästan ännu värre för då skakade hela ögat och det gör det inte i dag som tur är. Hoppas att det slutar snart, det är väldigt irriterande ;)
Nu kör jag......
Dagens + och dagens -
+Godiset från igår har fortfarande inte tagit slut, det betyder att jag även kan äta godis i dag också!:D
+ Jag bloggar två gånger i dag, det är ju kul, eller hur?
+ Jag har ut och gått i dag, trots regn.
+Min träningsvärk är nästan borta, äntligen!
+ Min häst haltar inte lika mycket i dag som igår, alltid något..

- Det regnar ute och blött som attan=buttert
- Jag har inget att göra
- Min häst är halt, igen.
- Vi måste göra oss av med 1-2 hästar snarast eftersom att vi egentliken inte har plats för 6 hästar. MEN VEM/ VILKA ska bort och VART? :'(
- R är inte inne på datorn det är bara jag som är det.

Såååå det var det, puss och kram! :):)

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0