My day



Hej på er! Igår hade jag värkligen jätte tråkigt på kvällen när alla hade gått och lagt sig före 22!O.o Jag ville hitta på något, typ, ut och rida som en tok men eftersom att syrran inte orkade ville jag inte gå ut själv så jag fotade lite kassa bilder (5bilder totalt) Sedan satte jag på datorn och kollade på tv4play där hittade jag pokémon!^^ Haha jag kollade på det väldigt mycket när jag var mindre så jag kunde inte låta bli att kolla på de tre första avsnitten. En del saker var väldigt udda alltså som att Ach, huvudkaraktären bara var 10 år och skulle ut och resa själv? Och att han typ var i målbrottet och kom upp i falsett så fort han sa något, haha väldigt kul att se på ;)

I dag har jag tvättat mycket. Inte för att jag hade lust med det utan för att jag var så illa tvungen. Katterna har börjat använda min klädhög på golvet som kattlåda, inte okej! Sedan har jag ridit också, inte på min häst så klart utan på Virre.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0