Nervös&orolig

Ja, jag känner mig en aning nervös och orolig inför denna vecka. Vet inte riktigt varför, eller jo, kan bero på alla inlämningar som vi har. Har ungefär två st kvar att göra och jag kommer ingen vart! Vill bara ha denna vecka gjord. Då har man lämnat in alla inlämningar och redovisat om min författare. Dock så har vi prov nästa vecka, men hellre ett prov än inlämingar. Fast ibland kan det vara bättre med inlämningar, men oftast prov. Eller, med prov så tänker man mer på sitt betyg. Om man lämnar in en inlämning så tänker man inte att den kommer att ha så stor betydelse på sitt betyg som ett prov har. Men vad vet jag.
Jag har gjort klart två av mina inlämningar, den om Jane Austen och den om min barndom. Nu har jag bara om hörselskadade och film recenssionen. Även historian har vi frågor till. Kan jag inte bara bli klar någongång? Det brukar inte vanligtvis gå såhär segt. Men att inte ha gjort eller haft läxor och inlämningar på lääääänge, så blir det svårt att komma igång igen.^^
 
Idag slutade vi tidigt, tidigare än vanligt. En timme tidigare för att vara exakt. Så vi hann med 11:10 bussen. Nice! ;)
Efter att jag kom hem så tog jag mig någonting att äta och kollade igenom datan. Sen en kort promenad med mamma och hundarna. Ska sen ikväll fixa hästarnas kvällsmat. Det tänkte jag att jag gör precis innan jag släpper in dom. Lat? Mjo.
 
Nu ska jag nog...kollar lite youtube videos. Tips om ni har tråkigt sök på några av dom youtubers jag följer. Dom är jätte roliga.
Okej här kommer en lista på alla dom jag följer på youtube. (Ingen speciel ordning)
 
1: Alfie Deyes - Pointlessblog
2: Marcus Butler - MarcusbutlerTV
3: Jack&Finn Harries - Jacksgap
4: Caspar Lee - Dicasp
5: Charlie McDonnell - Charlieissocoollike
6: Grace Helbig - Dailygrace
7: Dan Howell - Danisnotonfire
8: Connor Franta - Connorfranta
 
Så, det var dom. Det som är i tjockstil är deras youtube namn. :) Och ja, jag inser att mer än hälften av dom är brittiska killar. But they are the best. ;) Och man över på sin engelska. Så ju mer man kollar, ju bättre blir ens engelska. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0