Nya sporrar ^^


Bild lånad från HÖÖKS
Dessa snygga sporrar fick jag av elin i födelsedagspresnt! Kollade faktist på dom för att de var snygga så jag är jätte nöjd :) Fick så kalrt ett par remmar också. Det är mycket rött för min del nu, tyvärr är det inte samma nyanser så det blir inte så snyggt att matcha men nu har jag rött schabrack, röda stigläder, röda sporrar, röd vinterjacka, röda benskydd och snart har jag röda ridbyxor haha. Jag tänker aldrig att matcha dessa samtidigt! (inte medvetet iaf) Tycker det är snyggt med matchning men inte om allt är i samma färg kanske, då ska det hälst vara två färgat :)
Fasen vad sugen jag blir på att ha hästblogg nu, då folk som tycker att det är intressant att läsa om hästar m.m kan läsa. :) TIPS på en hästblogg: http://tidenistallet.blogg.se/

Har nyss badat och haft det mysigt nu blir det världscups hoppning i eurosport :)

Ha det gött

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0