Så tråkigt!

Ja, vi har just nu svenska och vi har ingenting att göra. Eller okej, vi skulle jobba med historian, men det orkar jag inte. Dessutom så har vi inte hittat några frågor eller beskrivningar till det arbetet. Så ja, då får man helt enkelt titta igenom datorn istället. Dock har jag nu tittat igenom allt och nu har jag helt slut på saker att göra.
 
Idag är det en kort dag, som sagt. Denna lektionen och sen en lektion då vi kommer att köra lite olika lekar. Roligt roligt. ;) Utklädda skulle man vara idag. Jag har rött läppstift på mig. Det är ju iallafall lite annorlunda. :)
 
Får väl börja med historian utan frågor eller någonting. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0