Stressig dag.

.


Ja dagen har allt varit lite stressig i dag, inte överdrivet stressig men..stressig. Haha jag hade så klart kunnat skippa tv:n och gått ut til lstallet med en gång men det gjorde jag så kalrt inte ^^
Jag hann i alla fall rida Trollan en liten sväng för första gången på ...jag vet inte när, flera veckor! Och det gick super bra! Eller jag ska inte överdriva men hon var så duktig så det var riktigt kul att rida :)
Halv fem skulle vi på en sån där kurs för körtillstånd så snart kan vi åka ut i traffiken kul!
Kursen avr i 3,5 timma lång me ndet gick helt okej att sitta och lyssna. Tills min mage började låta, pinsamt haha^^ Men som tur var så slutade vi strax efter :)
Nu har jag precis ätit goda frallor och druckit underbart te, snart dax att lägga sig. I morgon är det nämligen dax för uppsatsskrivning i SV :( Hoppas att det går bra.

Bjuder på några höstiga bilder ;) Lasse hade inte rymt ifall ni undrar. Jag släppte ut honom för att kunna ta lite vattenspegels-kort, det funkade inte så bra menmne.
Och sedan älskar jag när träden mitt i hagen får så fina färgade löv på hösten ^^

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0