Tjaba tjena och hallå



Att jag alltid lyckas vara så fiffig med rubrikerna, hur lyckas jag? :D
Vad ska ni göra i dag då? Själv har jag ingen aning, vill inte göra någonting heller faktiskt. Har varit ute för det mesta än så länge och grejat i stallet, men nu sitter jag åter framför datorn.
Vart har alla tagit vägen eller ja, R var har du tagit vägen? Hehe, nu känns det så där tomt igen som att jag är den endå i hel värledn som har tråkigt och kankse möjligen syrran också som tydligen har feber :/ Att alla ska vara sjuka hit och dit, förstår inte, när ska jag bli smittat? Inte för att jag vill bli smittad..... men det är ganska troligt att jag blir det!O.o Vi får väl se... det är bara en vecka kvar tills det är höst lov OMG!
Det känns som att det var nyss som jag räknade ner från åtta veckor men nu har 7/8 redan passerat, jösses! :)

Aja, nu ska jag fortsätta att chilla, haha, byebey.


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0