Tjenare mannen!

Lite solsidan inspirerad rubrik. Ni vet väl att det börjar en ny säsong på söndag? Woho!! ;)
 
Idag har jag vart hemma. Har fortfarande lite feber. Dock kommer jag gå till skolan imorgon. Hoppas bara att det inte ger mig mer feber igen. Vi har bara 1.5 h lektion så det är ju inte så jätte länge.
 
Kollade på filmen "Tucker and Dale Vs Evil" idag. Skräck-komedi. Dock är den inte så läskig mer rolig. Ni måste bara se den. Handlar om två lantisar som har köpt en sommarstuga och ett gäng ungdomar som ska campa. Dom tror att lantisarna har tagit deras vän och ska döda henne men dom vill bara hjälpa henne. Och ja, massa missförstånd och blod. ^^ Men den är inte så hemsk. Skulle inte själv vilja kalla det skräck. Mer komedi. ;)
 
En låt som jag tycker ni bör lyssna på om ni nu inte redan hört den är, Petra Marklund - Händerna mot himlen
Händerna upp i luften.
Pannan mot baren, nu spränger vi taket.
Hamnar i  himlen, där änglarna gråter.
Stan är vaken, allt är förlåtet älskling!
Händerna upp i luften.
Petra Marklund - Händerna mot himlen
 
Bye bye///R<3
 

Kommentarer

Postat av: L

Du kan ju inte gå till skolan med feber. Då är det bättre att ta det lugnt hemma och bli frisk ordentligt ;)

2012-10-02 @ 20:55:54


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0