Tråkiga bilder, tråkigt blogginlägg.



I dag ställde jag klockan på halv åtta för att ta morgon kort. Klockan sju kollade jag ut  och då var det helt mulet och tråkigt ute så det var bara att ställa om klockan. Tror ni inte att solen lyser när jag sedan vaknar två timmar senare?? Typiskt haha ...

I går hade jag fullt upp med att hjälpa till med att fixa inför mormors 60 års kalas, det blev jätte lyckat :)
I dag har jag haft fullt upp med att rida, äta rester hos mormor och plocka svamp haha ^^ Om lite mindre än en timma så ska jag åka på bio. Vet inte vad filmen heter men jag uppdaterar om det senare efter att vi sett filmen eller så skriver jag om den i morgon.

Har tyvärr inte hunnit ta så mycket kort. Varit ute en liten sväng innan men det blev inte mycket användbara kort tyvärr :/

Ha en bra lördagskväll hej då.


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0