Bara en dag kvar...



..... På den här kursen! Haha jag vill bara att den ska ta slut! Jag tycker att den är bra och det är mycket nyttiga saker som vi har fått lära oss att ha med sig till framtida jobb men det är mycket lyssnande och sitta still. Men i morogn är det mer rörelse för då ska vi idrotta i jumpahallen, får se om det blir kul eller ej...

Jag kom hem vid 18:00, slutade nämligem 30 min tidigare och då var det bara att gå ut och fixa stallet. Sedan in och duscha, fixa mat och OFC datorn. Så mycket mer hinner jag inte göra idag innan det är läggdas, fy vad boring. Vi skulle ha varit hemma vid 13:00 i dga om det hade varit en vanlig onsdag menmen, jag ska inte klaga :) (fast det gör jag ju endå haha)
suck vad trött jag är nu och min säng har varit bombarderad av en stor spyhög som jag var tvungen att ta bort innan. Det blev stopp i toastolen så nu fasar ja gför vad mamma ska säga^^
Blabla, roligt blogginlägg som vanligt ^^)))


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0