Bildbomb, hästarna










Hej! som ni ser så har jag lagt upp en rejäl bildbomb nu sesan igår. Jag rkade vista ta nästan 500 kort när hästarna sprang och höll på så ni får förmodligen mer bilder lite i andra ilägg. Jag har alltid så svårt att bara välja ut några få bilder därför får ni nästan hela högen haha, hoppas ni inte tröttnar allt för mycket :)
Lasse är föresten kär, igår ställde han sig på en hög sten med framhovarna för att nå upp till Thelma och nosa haha!

I dag red vi alla fyra på samma gång alltså, Thelma, Verona, Otto och Polka. Trollan är fortfarande inte frisk i benet efter två veckor :( Men det gick iaf bra att rida Polka i dag :)

Sedan har jag även plockat upp lite av hinderstöden och bomarna som ligger så fint slängda i hagen. Orkade inte ta allt som jag skulle, var ju skit jobbigt ju!
Aja, vad ska ni göra i dag då?

/ L i n a











Kommentarer

Postat av: R

Sista bilden var gulligast! Stora Verona och sen lilla Lasse jämte!xD

2012-09-09 @ 15:21:02

Postat av: L

R: Haha ja och så påminner dom så mkt om varandra när det gäller färgen haha ^^

2012-09-09 @ 16:48:14


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0