Bored!

Ja, jag är uttråkad, och vad gör man då? Jo, man redigerar läskiga bilder. Vad menar jag med läskiga? Jo, sidan där jag redigerar mina bilder på har fått ett halloween-tema. Så jag var ju tvungen att testa och göra lite olika bilder. Har så många ideer på läskiga bilder att ta själv. Dock får jag göra dom i vår eller nåt.^^
Här är iallafall några av mina bilder jag gjort idag.
Okej det var dom. Har även gjort några på mig själv.^^ Men dom kommer inte upp här...eller någon annanstans.xD
 
Idag har jag legat i soffan och gjort detta och även kollar på tv. Finns ju inte så mycket mer att göra när man har 38 graders feber.
 
Igår såg vi på filmen "21 jump street" med Channing Tatum och Johna Hill. Såååååå bra och huur rolig som helst! Den rekomenderar jag er att se! :)
 
Just nu ligger jag i min säng och glor runt på datan. Bored! Dom andra är nere och kollar på en ny film med Johnny Depp, jag tänkte att jag ser på den imorgon när alla andra är på match.
Ne, nu ska jag glo på videor på youtube. Because i have nothing to do.  
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Koooola ;)

2012-09-29 @ 23:06:15

Postat av: R

Ja, kola är väl gott. :) ^^

2012-09-29 @ 23:58:11


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0