Dagens inlägg + och -



Jag har ingenting att skriva om egentliken så därför kör jag dagens minus och dagens plus! (kul elle hur?;) )

Dagens minus:

- Jag har haft tråkigt i stort sett hela dagen
- Det har regnat så mycket att det snart har bildats en sjö i hästhagen. Stackars hästar!
- Trollans ben var svullet i dag igen därför har hon fått vara inne hela dagen och rastats lite då och då.
- Jag hade tänkt ta stjärn kort i dag men det finns inga stjänor som är tillräkligt synliga i dag så det sket sig.
- Vi har inte haft något godis varken i går eller i dag och det suger värkligen :(

Dagens plus:
+ Jag har varit ute och grejat i stallet en hel i dag, det måste ju bara vara ett plus : )
+ Trollans ben har återfått sin normala storlek igen!
+ Jag åt tacos i kväll, har längtat hela dagen efter det så det var underbart gott!
+ Har just sett klart sista Harry Potter filmen och jag måste säga, den blir bara bättre och bättre! Inte enns på bioduken var den så här bra! (det kan vara för att mina ögon rann under hela filmen och 3d glasögonen
fuktades) haha.....

Sedan blir man ju även gladare över att veta att vi har studiedag på fredag! :D
Fast desto buttrare över att vi har uppsats skrivning i Sv på Torsdag DOCK så sluta vi efter uppsatsen (senast kl 12 )
Ha det gött :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0