Dålig på att radera..



Hej allihopa! Jag har just räknat alla mina fotoalbum och fick de till 112st! Och då har jag endå inte räknat med de bilderna som är redigerade för bloggen (de är nämligen inte i något album, de ligger utanför) Sedan har jag säkert några album som ligger i ett album som jag har missat! Jag borde sätta igång och radera bilder. Det är onödigt att ha massa skräpbilder liggandes till utan användning.
Jag brukar försöka radera lite bilder när jag precis har lagt in bilderna men om jag går igenom alla kommer det bli fler som raderas ;) Hur sorterar ni era bilder? jag är värkligen super dålig på det och har bara mapparna liggandes med namngivningar som ex: hflanskfbkdf. Hur stor koll har jag på dessa bilder tror ni?^^
Nej, det är dags att sortera lite och framför allt byta namn ;) 
Dags att sätta igång för kl 20 kommer mamma hem och då blir det förhoppningsvis god mat och tv  :)
Ha en bra söndagskväll ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0