En riktig blåsdag!

Idag blåser det som bara den ute. Känner inte att man vill göra någonting idag. Har ätit frukost i sängen idag. Kände att jag bara ville krypa ner i min varma säng igen. Har även redigerat lite bilder som jag tog igår. Det är dom ni ser där nere under texten. ;)
 
Igår rensade vi min lillasysters garderob. Jag övervakade det hela medans min lillasyster rensade. Så, det var väl mest hon som gjorde allt jobb.^^ Idag ska vi ta tag i andra sidan av garderoben. Åh vad jag vill ha ett eget rum. Så att jag kan slänga ut all skit och sådant som jag inte vill ha. Men det dröjer väl tills det händer. Det är bara mycket prat och lite action i denna familjen har jag märkt.
 
Idag ska jag inte göra så mycket. Ge hästarna vatten och rensa ut halva garderoben. Sen har jag inget mer bestämt. Finns inte så mycket att göra en dag som denna heller.
Känner hur jag börjar bli tjock i halsen. Vill inte bli förkyld eller sjuk nu. Denna veckan har vi två dagars "ledarskaps utbildning" och det kan jag ju inte missa. Så vi får hoppas att det inte håller i sig. Utbildningen är onsdag-torsdag och då går vi i skolan mellan 9-18. Så det blir två låånga dagar. Känner mig inte så jätte taggad kan jag ju säga.
 

 






Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0