Fredag!!


Kul att kvaliten håller, det ser ju ut som att jag har tagit kort från en kass mobilkamera -_-'

Hejsan :D I dag är det FREDAG! Jag hade egentliken tänkt skriva en rubrik som handlade om höstvädertet men kom på att jag helt enkelt måste ha en "fredag" rubrik bara för att det är så härligt med fredag TROTS att vi inte har något roligt godis hemma!

I dag är R sjuk som ni vet, kul! Jag och Elin hade till och med lämnat en plats i mitten utav oss i klassrumet men så kom ingen och satte sig där...:( Menmen, jag och syrran fick helt enkelt ta oss ann dagen utan R! Det var inte heeelt enkelt men det gick ^^ Vi såg på film på Engelskan, sista lektionen sedan slutade vi kl 15 :)
Snart ska jag och syrran ta en promenad till mammas jobb med hundarna. kuligt kuligt.

Haha och varför jag tog med bilden längst ner är för att Lasse är så mysig när man fotar i hagen. Han följer efter en och ska kolla vad man gör, och vad man har i handen/fickan . Han kommer bar närmare och närmare tills man får be honom att flytta på sig. Så söt^^
Och i morgon kanske jag ska skritta Trollan, får se hur jag gör men hoppas! :D

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Haha, naw så gulligt^^ Jag ska försöka komma och vara frisk på måndag. :)

2012-09-29 @ 10:12:50

Postat av: L

(Y)(Y)

2012-09-29 @ 12:09:58


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0