FREDAG!!

Äntligen så är det fredag!! Gud vad jag har längtat till denna dagen.
Igår var sista dagen med utbildningen. Det var en väldigt bra utbildning. Man fick verkligen lära sig om hur man ska leda barn. Som tränare var nog det vi pratade om mest. Hur man ska prata med dom innan träningen, att man ska sitta ner om det är små barn så att man kommer ner i deras nivå osv. Den utbildningen borde fler tränare ta. Det finns dom tränare som tycker att matcherna är viktigast och dom ser allt på kortsikt, att istället låta alla i laget växa och inte låta dom mindre och svagare sitta vid sidan och titta på utan sätta in dom i matcherna och verkligen låta dom växa. Så att man istället ser på det på långsikt. Så det var en riktigt bra utbildning som jag kommer att bära med mig hela livet. All den kunskap man fick kommer verkligen komma till användning. :)
 
Efter skolan så ska jag handla kläder!! Wiho! Har längtat så länge nu på det.^^ Måste ha massa nytt! ^^
 
Sitter just nu på sv. Har gjort klart uppgiften och väntar nu bara på att få sluta. Och det gör vi 09:35. Dock kommer det här inlägget upp 12:07. Tidsinställt var det här ja. ;)
 
Lyssnar på musik och väntar som sagt. Hade jag inte haft musiken nu hade jag vart sååå uttråkad alltså! ^^
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Åh låter intressant! En sådan utbildning skulle jag oxå vilja gå faktiskt. Vilken organisation eller så var det som höll i den?

2012-09-22 @ 13:53:53

Postat av: R

AGCH: Jag får återkomma med denna informationen. Mina papper ligger i skolan. Kan kolla och skicka det. :)

2012-09-22 @ 17:38:11


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0