Glad Söndag på er


OK, inga lysande bilder direkt men ja... det är det enda som jag har fotat i dag ^^

Hej! Vet egentliken inte vad jag ska skriva, inget intressant iaf ( så som det brukar vara då ^^)
I morses kom en liten kille upp till mitt rum med syrran, då var de vakna kl 7:30. Jag kan säga att vi hade tur, för vad jag har hört så brukar han vara uppe vid 6 tiden^^
Vi var som ni förstår barnvakt mellan lör-sön. Så vi har väll haft fullt upp men han har varit så redig! Så det har varit kul. Jag och syrran fick varsin karta med matchande örhängen som tack :D Det behövdes värkligen för jag är så bra på att slarva bort mina örhängen och sedan gör jag inte rent dom så dom blir inte så frächa :S

I dag har jag även hunnit rida, red Polka i dag. Mina fötter slutar nästan vid knäna på henne haha så jag känner mig asså inte helt bekväm med att sitta på en sådan liten häst men hällre det än att sitta hemma själv.
Trollan är föresten bra nu. Hon är fortfarande lite svullen men haltar inte så hon får vila några dagar till sedan ska jag börja skritta henen och hoppas på att hon känns fräsch!

I eftermiddags har jag varit ute i skogen och plockat svamp. Det är så otroligt skönt att bara traska runt i skogen, bra motion får man också! Vi var ute i ca 2 timmar och traskade oc hhittade flera liter, så nu har jag fått min motion för dagen ^^

I morgon är det "Min egen dag" Hoppas att det blir intressant.

Bye bye !

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0