Godmorgon!

Jag tog tidiga bussen idag. Trots att vi hade sovmorgon. För jag ville inte behöva gå ut till bussen i regn eller något sådant. Lat? Mjo.
Så jag har nu suttit på den här bänken i en timma och ungeför 20 minuter kanske. Lite jobbigt. Helt själv. Men jag klarar mig, som vanligt. Snart om typ 40 minuter kanske, så kommer E&L. Och lektionen börjar om 50 minuter typ.
Idag har vi två lektioner. Idrott är den sista. Och imorse när jag pakade min väska så plockade jag ner byxor, tjockatröja, skor och så glömde jag att packa ner en t.shirt. Så jag för helt enkelt köra på bara tjocktröja idag. Great! ^^ Aja, man ska ju springa så kommer väl inte bli så kallt.
Imorgon börjar utbildningen. Jag vill inte! Så drygt att vara i skolan i flera timmar. Eller ja, det är näästan som en vanlig dag, fast man börjar 9 och slutar 18. Så drygt. Vill ha helg!
Jag ska åka och handla kläder på fredag också. Gud vad jag behöver tröjor. Har ingenting att ha på mig. Mamma påstår att jag har det, men nej, det har jag inte. Har massa tröjor, men inga som jag gillar. Och jag tänker inte ha på mig kläder jag inte trivs med. I helgen ska jag även rensa ut min garderob. Finns nog en del kläder där som jag kan skänka iväg.
 
Ne nu ska jag inte tråka ut er mer. Dock känns det bättre att sitta och skriva på datan än att bara stirra. Då tror folk iallafall att man gör någonting. ^^ Men får väl ta upp ett worddokument och låtsat skriva lite viktiga saker dårå. xD
 Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0