Hej på er :)


Bilder som jag har tagit vid tre olika tillfällen men visar dom endå ^^

Hej! Vaknade vid nio i dag sedan tvingade jag mig upp i sängen för att jag inte skulel bli liggandes där i en timma till ^^
I dag har jag ridit Otto. Även om Trollan inte haltar mer så vill jag endå att hon ska få vila några extra dagar fall i fall :)
Sedan har jag duschat vilket var väldigt skönt^^ Så ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vi har inga planer för helgen. Kom föresten på att jag måste fixa i ordning potatis och morötter som vi ska ha till middagen :P

Byebye, kommentera om ni vill och om ni inte vill så kan ni ju göra det endå för jag älskar at få kommentarer hehe :)

/ L i n a












Kommentarer

Postat av: AGCH

Oki fine... ;) Härlig äpplebild så här i början av hösten :)

2012-09-01 @ 12:04:01

Postat av: R

Kollade nyss igenom alla våra bilder som vi har fått utskrivna eller ja, gud vill verkligen ta mer sådana bilder! :D <3

2012-09-01 @ 13:42:59

Postat av: L

AGCH: Haha tack för både kommentaren och själva berömmet^^!
R: Dom bilderna på oss? Ja det vill jag med!
Vad har hänt med våra gula gubbar? På min dator är det numera bara ett rött kryss där de gulla gubbarna borde vara! ;O

2012-09-01 @ 14:41:24

Postat av: R

Så som jag ser det så är det vaniga ":)" sådana gubbar.

2012-09-01 @ 14:57:15


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0