Hemma tidigt, yeey!




Hej på er! Klockan är endast 12:15 och jag har redan hunnit komma hem från skolan, fotat, redigerat två bilder och även ätit middag^^ Vi slutar nämligen 11:35 på Onsdagar men i dag fick vi sluta redan vid 11. Under lektionen har jag bara suttit och ritat några gubbar, färglagt och klippt ut. Det är ett slags projekt arbete som pågår på våran skola. Inte att måla gubbar alltså men gubbarna hör lixom till projekt arbetet. Typ.

I måndags var det "Min egen dag" på skolan och som vanligt kommer det tre föreläsare som hela skolan får sitta och lyssna på en hel dag .Det här året var det följande: Magnus Lindkvist, Annika Östberg och Özz Nûjen.
Magnus pratade om framtiden, hur man ska ta sig framåt osv han använde även mycket humor vilket är uppskattat, riktigt bra tycker jag! Sedan var det Annika som pratade om sitt liv i USA, hon har bla suttit i fängelse där i 28 år! Det var också väldigt intressant att lyssna på. Och till sist Özz som är en känd komiker, han pratade om att alla har rätt till att vara som man är blandat med mycket, väldigt mycket, humor haha skit rolig ^^

Ja, nu har jag inte så mycket mer att säga. Vilka föreläste i Borås? :)

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0