Jobbar.... eller inte...

Hej sitter i skolan nu och jobbar som sagt....
Det är nog seriöst rekord att jag inte var inne på datorn igår EN ENDA GÅNG! haha! Nu är i alla fall kursen slut och jag har fått det där jäkla intyget så nu har jag grundutbildning som ung ledare!
Vi fick sluta tidigare och kom därför hem vid halv fem, skönt! Det var bara att gå ut och fixa stallet i ösregn, yeeey!
Sedan begav vi oss till kusinerna för att fixa lite saker inför ett komande kallas ( hoppas inte dom läser våran blogg haha) Precis när maten var klar så var vi tvugna att cyckla/åka mope hem igen i ÖSREGN för att veterinären skulle komma och ge stackars Trollan pencelin. Blev helt chockad när jag såg hennes ben igår, det var/är dubbelt så tjockt som hennes andra ben stackaren. Nu ska hon i alla fall få pencelin i 6dagar sedan hoppas vi att det är bra sen.
Sedan åkte vi iaf tillbaks och åt god bakpotatis och god efterrätt.
När vi åkte hem höll jag på att dö typ, det var kålsvart och jag åkte moped utan lyse ( i regn så klart) O_o Men det gick i alla fall bra och jag dog inte btw.



fin bild på Monne! :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Läskigt att åka mopped på vägen utan lyse, då ser andra en ju inte så bra.

2012-09-22 @ 09:31:27

Postat av: L

Tyckte det mest var läskigt att man inte såg vart man skulle köra. Inte bra att köra utan lyse men hade reflexväst på mig. Alltid något.

2012-09-22 @ 12:50:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0