Lingonplockning!



Haha jag vet att en del av dom inte har någon bra fokus me närligt, jag gillar dom endå men jag skulle så klart föredragit om det faktiskt var fokus menmen.^^

Hej på er! I dag kan man nästan säga att jag har varit aktiv hela dan, inte gjort jätta ansträgningar men jag har iaf inte varit hemma och glott på dataskärmen (okej, lite då)
Det började med att vi fikade hos mormor och morfar, då var kl ca 10. Sedan tog vi hem de tre hästarna som fanns där. Jag red Trollan för att känna hur hon kändes och hon haltade inte!
Sedan red jag Thelma, det gick skit om ni vill veta.
Efter det följde jag med och plockade lingon. Eller om jag ska vara helt ärlig så tröttnade jag och slängde mig i bilen och spelade mobilspel, men det är väll en annan fema.
Efter det åt jag middag, sedan följde jag med och plockade svamp i skogen några timmar (fika ingick så klart)
Efter det red jag en liten runda på Trollan, väldigt försiktigt och det gick bra! :)
Så. Det var min dag det. hehe, hoppas ni orkar läsa ^^)

Byebeybeybey

/ L i n a



Kommentarer

Postat av: Anonym

Äääääälskar bilderna!! Blir så avujdsjuk, vill också kunna fota så! Måste verkligen skaffa mig ett nytt objektiv som jag kan få närmare bilder med. :)
Haha jag hade nog också satt mig i bilen istället.xD

2012-09-16 @ 19:13:38

Postat av: L

Haha avundsjuk behöver du värkligen inte bli!^^
Du har ju pengar till det så det är väll i stort sätt bara att köpa ett :)
Ja lingonplockning är inte riktigt min grej ^^

2012-09-16 @ 20:15:23


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0