Måndag 10/9 - 2012

Idag fick vi sluta tidigare från lektionen så vi hann precis med 11:10 bussen hem. Alltid lika härligt att vara hemma tidigt! ;)
Man tror att det ska ska vara kallt ute för det blåser. Men när man kommer ut så blir man lite förvånad för det är faktiskt ganska så varmt. Väldigt härligt!
Har dock ingenting att göra. Vilket är väldigt tråkigt. Hade jag haft med mig engelskan hem hade jag kunnat skriva på den, men nej då. Inte har man den med sig inte. Så typiskt. Aja. På engelskan skriver vi en novel, fiction novel. :) Väldigt roligt tycker jag.
 
Har en hel del nya favorit låtar!
 
1: Molly Sandén - Kill this love
2: Molly Sandén - Unchained
3: Molly Sandén ft Christopher - A little forgiveness
4: Alicia Keys ft Nicki Minaj - Girl on fire
 
Enjoy!
 

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0