Monne&Master




hejhejhej! Här är några bilder från idag^^ Tycker att det blev jätte fina bilder :)

I dag var vi på studiebesök från 8-10 sedan slutade vi! Då föjde vi med R hem för att ta lite fina kort på hästarna, som jag skrev i går.
Det blev en hel del kort kan jag säga så det blev en hel del bra kort också :) Det är inte det lättaste att få en häst att kolla åt det håll man vill + att den ska ha öronen framåt och sedan var det ju det här med att solen skulle vara framme i rätta tiden ;)
Sedan gjorde vi tacos. Egentliken hade vi tänkt göra tacogratäng men det fanns ingen tomatpuré så vi fick helt enkelt improvisera lite^^
Nu sitter jag i tv soffan och glor på "bonde söker fru" men ska nog ta och ge mig till sängen snart! :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Mina fina pollar^^ Så söta så! Åh bonde söker fru, bästa programet typ! Älskar det! Kommer sitta bänkad varenda onsdag!! :D

2012-09-13 @ 16:39:10

Postat av: Anonym

haha ja de är så söta så^^
nja... efter att ha följt det pogram fter pogram i alla år är det inte lika bra längre haha

2012-09-13 @ 19:07:25


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0