OBOY, bara Tisdag....



Å är det seriöst bara Tisdag i dag? Nooooo! Det är tack vare den här utbildningen som vi ska ha två dagar ons-tors. Vist, jag vill ha GJORT utbildningen men jag vil inte göra den haha, ni fattar?
Och tiderna är sååååå dåliga för våran sista buss går 18:10 och vi slutar 18, alltså hinner vi inte till den och andra dagen så måste vi vänta i över en timma i stan MEN vi ska försöka fixa skjuts.

I dag vaknade jag och såg lilla Lasse ligga på gräsmattan, vad han gjorde där och hur han har tagit sig dit vet jag inte men han såg väldigt nöjd ut iaf haha sötaste.....
Sedan när vi kommit hem och skullle ge hästarna mat hugger Otto åt Thelma så att Thelma kastar sig mot Trollan så att trollan faller ner på mage samtidigt som det sprutar ut blod från ett sår hon fick i samma veva på bakbenet. Stackars olycksfågel, alltid ska det vara hon som skadar sig! Sparken som hon fick mellan frambenen syns fortfarande och det är en stor hård bula där och ja, nu har hon fått ett nytt sår! Seriöst, jag kan rabla upp hur många saker som helst som har hänt henne. Jag som nyss hade börjat sätta igång henne i ridningen efter hennes halt period....
Såret är iaf rentvättat och omlindat nu så får vi se hur det läker sig.
Ska iaf snart rida på elins lilla ponny mot hennes öö.... motvilja ^^ Men det är snällt att jag får låna henne endå :)

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: AGCH

Stackars Trollan, låter som en riktig olycksfågel... Härlig bild iaf :)

2012-09-19 @ 09:19:47
URL: http://agch.blogg.se

Postat av: L

haha ja hon är allt ett klumpigt litet troll :)

2012-09-19 @ 20:21:46


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0