Pluggplugg!

Vi har blivit lite väl bortskämda med läxor under dom senaste åren. När vi väl får typ två läxor och ett prov på en vecka så blir man såhär "Åhh, så mycket!! kan vi inte dela upp det på tre veckor istället?". Vi har inte haft så mycket läxor nu i ett års tid. Och det ska jag inte klaga på. Men när man väl får det så känner man verkligen av det.^^ Tur att jag inte går typ samhäll eller nåt Hade inte klarat av det..xD
 
Idag slutade vi som sagt tidigt. Till och med tidigare än vi skulle. Så vi hann ta 11:10 bussen hem. Så gött!! :D
Jag har idag intervjuat 9 åringar om vad dom tycker om dom olika "männskligarättigheterna". Och det gick okej. Lite nervös var jag allt. Det var dock bara 15 st små 9:åringar. Så det var inte så farligt.^^
Jag skulle vilja jobba som lärare för en sådan liten klass med så små barn. Längat tills jag får jobb!! :D
 
Nu när jag kommit hem så har jag pluggat och pluggat. Blev precis klar med historian och ska nu snabbt läsa igenom svenskan. Sedan tror jag nog att jag ska städa mitt rum och göra min mamma glad. ;)

You've got the words to change a nation
but you're biting your tongue
You've spent a life time stuck in silence
afraid you'll say something wrong
 
Emeli Sande - Read all about it
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0