Poma på bild.



Haha han ser ju bara för rolig ut på den understa bilden^^ Som om han står givakt eller något och på första bilden är han bara söt :)
Försökte nämligen ta lite höstiga bilder med orange färg som bakrund men Poma ville inte sitta still en längre tid så det blev egentliken inga bra höstbidler. Men dessa två gillar jag ;)

I dag har jag faktiskt varit ute en del. Eller ja.. från 9:30-13:00 om ni vill veta( har stenkoll på tiden ser ni;) )
Red först ett svettigt ridpass på Thelma innan jag mockade hos Trollan vilket tog hur lång tid som helst att mocka ur allt O_o Och ja... det vanliga helt enkelt. Tänk så mycket ledig tid man hade haft om man inte hade häst. Dock skulle jag nog bli väldigt rastlös om jag inte hade något att göra på förmiddagen dessutom tycker jag att det är skönt att gå runt och pyssla i stallet. Det är på vintern som det värkligen blir jobbigt ;)

Aja.. vad har jag mer gjort i dag tro... gått runt och längtat efter godis. Det är en ren skandal att jag inte har ätit godis på hela helgen. Därför  MÅSTE jag köpa något i veckan om jag har tid hehe.

Snart ska jag förlja med mamma till jobbet och baka kaka till gammlingarna ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Haha, den första bilden var ju för söt! Den visar att han ser ut som en riktig hårding men igentligen vill han bara lukta på blommor! ^^ Precis som Ferdinan!! ^^ :P

2012-09-30 @ 16:31:30

Postat av: L

Haha Poma är ingen ferdinan, han är en tuffing ^^

2012-10-01 @ 13:03:12


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0