Regn och åter regn.




Hejhej! Vädret suger i dag men det får gå endå ;)
Började dagen med att rida en Giraff som heter Verona, det gick så dåligt att jag började grina. Och då kan ni nog ana hur dåligt det gick? Sedan kanske jag är lite kännslig på morgonen men endå ^^ Så dagen började helt enkelt inte alls bra men den blev väll bättre senare under dagen ..

Sedan har jag väll..... varit med och hämtat strö och fyllt boxarna. Jag förstår inte hur jag ska orka med att greja i stallet på vintern, så trångt som det är nu! Herregud, jag kommer att bli tokig. Så fort man rör sig i stallet är dte typ lika stökigt som det var innan man städade ^^ Jag får helt enkelt stå ut, vad annars kan man göra?

ååå i dag ska vi äta rökt lax, potatis och kall sås, så GOTT! :D haha älskar mat ^^ 

/ L i n a
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0